Waarom krijg ik geen reactie op mijn aanvraag?
Vaak ontvangt u al enkele minuten na het plaatsen van uw aanvraag een reactie waar en voor welke prijs uw onderdeel leverbaar is. Het kan gebeuren dat een bericht niet in uw e-mailpostvak terechtkomt maar in de spamfilter. Als u dus niet snel een reactie op uw aanvraag ontvangt, kijk dan eerst in de spamfilter of het bericht daarin terecht gekomen is.
Mocht de reactie op uw aanvraag niet in de spamfilter zitten, controleer dan uw e-mailadres dat u bij uw aanvraag heeft achtergelaten. Door bijvoorbeeld een typefout kon het bericht misschien niet bezorgd worden. Corrigeer in dit geval uw e-mailadres en actualiseer uw aanvraag.
Wanneer uw e-mailadres klopt, uw spamfilter leeg is en u na 2 dagen nog geen respons op uw aanvraag heeft gehad, dan is het door u gezochte onderdeel waarschijnlijk op dat moment niet leverbaar. Het is zinvol om de aanvraag na een aantal dagen weer omhoog te plaatsen omdat de voorraad van de demontagebedrijven dagelijks wisselt. Dit kunt u doen in uw account 'Mijn OnderdelenZoeker'.
Mogelijk bent u op zoek naar een klein onderdeeltje voor uw auto. In dat geval kan het zijn dat u geen reactie ontvangt omdat de kosten voor het verwerken van uw aanvraag en het opsturen van dit onderdeel hoger zouden zijn dan de waarde van het onderdeel zelf.